КАК ДА ПОРЪЧАШ ОТ ZeroWaste?
1. Харесайте продукт.
2. Натиснете върху бутона „КУПИ“
3. Влезте в количката и попълнете данните за доставка. Ако имате код за отстъпка не забравяйте да го попълните в полето „Код за отстъпка“.
4. Изберете опцията за доставка, която Ви удовлетворява най-много.
5. Изберете опцията за плащане, която Ви удовлетворява най-много. Предлагаме картови плащания и плащане чрез наложен платеж.
6. При завършване на поръчката ще получите потвърждение по имейл за продуктите, които сте избрали, както и сумата за плащане или сумата която сте заплатили. След което ние ще се свържем с вас на посочения телефонен номер да потвърдим поръчката.
ДОСТАВКА
Нямаме търпение да зарадваме Вас или Вашите близки, за това се стараем да изпълним поръчките възможно най-бързо. Обработването на поръчката може да отнеме до 5 работни дни. На територията на Република България работим с куриерска фирма Спиди.
Доставяме само в рамките на Република България.
Вариантите за доставка са:
Тегло | Офис / Автомат | Доставка до адрес |
---|---|---|
xxxx | 3.33 | 4.58 |
Плащане с карта (онлайн)
- Изключително удобен начин за плащане. След финализирането на поръчката ще бъдете прехвърлени към безопасна платежна платформа на банката, където следва да въведете необходимите данни. Ако трансакцията е оторизирана, плащането ще протече веднага и ние ще изпратим стоката на следващия работен ден.
- Поддържаме системата за сигурност 3D Secure.
- Нашите служители нямат достъп до данните на Вашата карта, с цялата информация разполага само банката.
***Внимание:
Пратките изпратени до автомати на Спиди могат да бъдат съхранявани в автоматите само за 3 дни, след това биват прехвърляни до най-близкия офис на Спиди за още 2 дни. Ако минат 5 дни, а вие още не сте потърсил/а пратката си, тя ще ни бъде върната.
Офисите на Спиди не могат да съхраняват пратките ви повече от 5 дни!
Апелираме към вас да бъдете отговорни и да вземате пратките си на време! Обратната логистика струва не само време и пари, но и ненужно количество въглероден диоксид на природата!
Понякога е възможно цената на доставката да се увеличи, ако пратката е по-тежка.
ZeroWaste си запазва правото да променя цените на продуктите, показани на нашия сайт, блог, Facebook и Instagram страници и да прави промоции без предизвестие (разбира се, ние ще направим всичко възможно да ви държим в течение).
Когато правите поръчка, моля да ни дадете точните си адрес и телефон. Ако по някаква причина не можете да вземете своята пратка или адресът ви се е променил, моля да ни уведомите възможно най-бързо!
Ако по някаква причина доставката не може да бъде извършена, например куриерът не може да открие адреса, който сте посочили или има лоши метеорологични условия, ние ще се свържем с вас възможно най-скоро, за да уточним подробностите.
Всички рекламации на продукти, закупени през нашия сайт, блог, Facebook и Instagram страници ще бъдат разглеждани индивидуално.
Ако искате да направите иск за рекламация, моля да ни предоставите снимки и подробно описание на причините.
ZeroWaste си запазва правото да откаже рекламация, ако намерим предявените причини за невалидни. Например, „продуктът не изглежда като на снимката“ не е валидна причина.